“ماكنتش في وعيها”.. ما حدث أثناء كتب الكتاب وامام المأذون صدم الجميع!! هذا مافعله حسام وهذه كانت ردة فعل شيرين

“ماكنتش في وعيها”.. ما حدث أثناء كتب الكتاب وامام المأذون صدم الجميع!! هذا مافعله حسام وهذه كانت ردة فعل شيرين

فور اعلان زواجها للمرة الثانية من حسام حبيب، تفاجأ الجمهور والمتابعين من الفنانة شيرين عبد الوهاب، حيث كانت قد كشفت مافعله حسام حبيب بها.

ولم تمر ساعات على إعلان شيرين عودتها إلى حسام خلال برنامج الحكاية حتى بدأ الجمهور بتحليل قرارها وتصرفها خاصة في الفيديو الذي انتشر من عقد قرانهما مساء أمس الجمعة.

وقال البعض أن حسام ظهر في الفيديو وهو سعيد حينما كان الشيخ يتحدث لكن شيرين ظهرت وكأنها متوترة وغير سعيدة على الإطلاق، وصدمة البعض من الجمهور دفعتهم إلى القول أن شيرين لم تكن في وعيها على الإطلاق.

شيرين تعود لحسام حبيب
وقالت شيرين: “بعتذر لحسام، وان كنت طلعت في يوم اتكلمت عنه احنا كان معمولنا حاجة كبيرة اوووي”، وعما إن كانت تقصد بذلك سحراً أجابت: “انا مقدرش اتكلم في الكلام ده، بس الحاجات دي مذكورة في القرآن، انا شيرين وغلطانة اني اتكلمت في العلن”.شيرين

وأضافت: “انا معرفش أحب بسهولة وأكره بسهولة، ده حب حياتي، أنا لسه بحبه، واقول للناس انا في أمان علشان انا وسطكم، حسام طيب جدا وهما ناس طيبين جدآ، وانا بوعد الناس كفاية أمور شخصية، وبوعدهم إني هقفل الصفحة دي خالص، وهغني احلى غنا”.

ولفتت إلى أن حسام حبيب هو من أقنعها، وأضافت: “والله القرار اتاخد علشان عارف الضغوطات” وأضافت: “ده احنا هننزل دلوقت نروح ناكل في أحسن أماكن في الدنيا، أنا مستاهلش أعيش غير في النور”.

وكشفت شيرين عبدالوهاب في المداخلة الهاتفية أنها سامحت شقيقها وأوضحت “هتنازل عن أي قضية ضد أخويا، علشان انا بسامح كل الناس وبخف كده، أنا مش هرضى أن أمي ترضى تنام معيطة على مخدتها بسبب أن ابنها وبنتها على خلاف”.

شيرين
كما وجهت الشكر لجمهورها قائلة: “انا ممتنة جدا للناس عاوزة اقولهم انتم تعبتوا فيا وانا عمري ما هخذلكم ابدا، بشكر اللي قال كلمة حلوة واللي قال كلمة وحشة لانه ممكن يكون مضايق علشاني”.

وأضافت: “قضيت إيام صعبة علشان اتاخدت على خوانة، أنا لما صحيت تاني يوم في المستشفى قولت لنفسي أنا قاعدة في مكان امين وباكل أحسن اكل وبنام أحسن نومة، وقولت ليه مستغلش ده في اني ابقى افضل، والناس كانوا مدلعني وبقيت احسن”.

وكانت شيرين أثارت ضجة كبيرة بسبب أزمات متلاحقة بدأت بطلاقها من حسام حبيب ومن ثم مرضها ودخولها إلى المستشفى للعلاج.

مواضيع قد تهمك

مواضيع قد تهمك

مواضيع ذات صلة